Συχνές Ερωτήσεις

Πως κλείνω μία εκδρομή μέσα από την Velonis Holidays?

Στην σελίδα της εκδρομής που επιλέξατε κάνοντας κλικ στο κουμπί “ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ”, στέλνοντας email στο sales@velonisholidays.gr, από την φόρμα επικοινωνίας ή καλώντας μας στα τηλέφωνα +30 23510 21888, 23510 39570.

Η δήλωση συμμετοχής γίνεται από τον συμμετέχοντα ή τον εκπρόσωπο των συμμετεχόντων (ομαδικές εκδρομές φορέων, συλλόγων, ατόμων κλπ). Τηλεφωνικές ή άλλου είδους κρατήσεις που δεν επικυρώνονται με την πληρωμή της ανάλογης προκαταβολής και δεν επιβεβαιώνονται από το γραφείο μας με την αντίστοιχη γραπτή επιβεβαίωση, δεν ισχύουν και δεν δεσμεύουν το γραφείο. Για να είναι έγκυρη οποιαδήποτε δήλωση συμμετοχής πρέπει να συνοδεύεται από την καταβολή προκαταβολής ίσης με το 30% της αξίας της εκδρομής.

 

Οι εκδρομές σας είναι ατομικές ή γκρούπ?

Αναλαμβάνουμε και Ιδιωτικές για κλειστό κύκλο όπως εσάς και την οικογένεια σας ή τους φίλους σας με προσαρμοσμένες υπηρεσίες, άλλα και ομαδικές προγραμματισμένες εκδρομές. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να ανατρέξετε στην σελίδα “ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ”.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής?

Μετρητά ή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών Visa, Mastercard, Maestro ή με τραπεζική κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΙΒΑΝ:GR8101103730000037300396753
BIC:ETHNGRAA
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΙΒΑΝ:GR9101716160006616137595454
BIC:PIRBGRAA
EUROBANK
ΙΒΑΝ:GR2202602100000170201031915
BIC:ERBKGRAA
ALPHA BANK
ΙΒΑΝ:GR4001408400840002002018267
BIC:CRBAGRAA

Πως μπορώ να ακυρώσω μία εκδρομή?

Εάν ο συμμετέχων Πελάτης ή ο εκπρόσωπος της ομάδας Πελατών ή οποιοσδήποτε συμμετέχων αποφασίσει να ακυρώσει την συμμετοχή του πρέπει να δηλώσει αυτό εγγράφως. Η ακύρωση ισχύει από την ημέρα παραλαβής της εγγράφου ειδοποιήσεως. Στην περίπτωση αυτή ο Πελάτης που ακυρώνει την συμμετοχή του επιβαρύνεται με τα ακόλουθα ποσά ανάλογα με το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από την λήψη του εγγράφου της ακύρωσης μέχρι την ημερομηνία αναχώρησης, καθώς το Γραφείο για την εξασφάλιση των απαραίτητων υπηρεσιών για την εκτέλεση του έργου του προπληρώνει σημαντικά ποσά σε τρίτους (ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες κλπ). Έτσι σε περίπτωση ακύρωσης: 1. έως 21 ημέρες πριν την αναχώρηση παρακρατείται ποσό 30 ευρώ κατά άτομο για τα πραγματοποιηθέντα έξοδα της εταιρίας προς εξυπηρέτηση των (προκρατήσεις, αλληλογραφία κλπ) 2. Μετά το παραπάνω χρονικό διάστημα και μέχρι και μέχρι 14 ημέρες πριν την αναχώρηση ο συμμετέχων υποχρεούται να καταβάλει το 40% της αξίας της εκδρομής 3. από 13 έως 8 ημέρες πριν την αναχώρηση ο συμμετέχων υποχρεούται να καταβάλει το 60% της αξίας της εκδρομής 4. Αν η ακύρωση πραγματοποιηθεί την τελευταία εβδομάδα πρίν την αναχώρηση παρακρατείται το 100% της αξίας της εκδρομής, οποιοσδήποτε και αν είναι ο λόγος (υγείας, εκτάκτων επαγγελματικών υποχρεώσεων κ.α.) 7. Στην περίπτωση χρησιμοποιήσεως ναυλωμένων δρομολογίων (charter) και ανεξαρτήτως του χρονικού διαστήματος ακύρωσης πριν την αναχώρηση, παρακρατείται όλη η αξία της εκδρομής (100%). Στην περίπτωση χρησιμοποιήσεως αεροπορικών εταιρειών σε πακέτο εκδρομής ή πακέτο διακοπών, όπου απαιτείται η άμεση έκδοση του αεροπορικού εισιτηρίου, η στην περίπτωση του ξενοδοχείου απαιτείται η προεξόφληση και η έκδοση voucher . Ανεξαρτήτως του χρονικού διαστήματος ακύρωσης πριν την αναχώρηση της εκδρομής, παρακρατείται ολόκληρη η αξία του αεροπορικού εισιτηρίου και του ξενοδοχείου καθώς αυτό εκδίδεται τη στιγμή της κράτησης και δεν είναι δυνατόν να ακυρωθεί από τις αεροπορικές εταιρίες η από το ξενοδοχείο.

Για τις κρουαζιέρες η ακόμη και για κάποια ακόμη ταξίδια (πχ Ρωσία, Αμερική, Άγιοι Τόποι, κλπ) που πολλές φορές τα ονομάζουμε μακρινά η εξωτικά όπως και για ατομικά μεμονωμένα ταξίδια συνήθως ισχύουν διαφορετικού όροι ακύρωσης σύμφωνα µε τους όρους του κάθε ναύλου των αεροπορικών εταιριών καθώς και την πολιτική για θέματα ακυρώσεων του εκάστοτε ξενοδοχείου. Επίσης σε περιόδους εκθέσεων, αθλητικών η καλλιτεχνικών γεγονότων οι χρονικές περίοδοι συνήθως είναι αρκετά μεγαλύτερες και τα ποσοστά παρακρατήσεων υψηλότερα από τα προαναφερόμενα. Στην περίπτωση που ένα από τα δύο άτοµα που έχουν επιλέξει να διαµείνουν ή διαµένουν σε δίκλινο δωμάτιο ακυρώσει τη συμμετοχή του, θα καταβάλει τα ανάλογα ακυρωτικά τέλη. Εφ’ όσον τα παραπάνω ακυρωτικά τέλη δεν ισούνται µε το 100% της συνολικής αξίας του ταξιδιού, το άτοµο που θα ταξιδέψει τελικά, θα πληρώσει και τη διαφορά του δωµατίου του, καθώς θα διαµείνει αναγκαστικά σε µονόκλινο.

Παρέχεται ασφάλιση εκδρομής?

Το Γραφείο σε εφαρμογή του Π.Δ. 339/5.9.96 έχει ασφαλισθεί για τους κινδύνους που αφορούν στην εκτέλεση της ταξιδιωτικής σύμβασης και τον επαναπατρισμό των ταξιδιωτών σε περίπτωση πτώχευσης (Ασφάλεια Επαγγελματικής Ευθύνης). Η ασφαλιστική εταιρεία και τα στοιχεία του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, αναφέρονται στο έντυπο της ταξιδιωτικής σύμβασης. Συνιστούμε όμως στους ταξιδιώτες να ζητήσουν από τους ασφαλιστικούς συμβούλους την προσωρινή ασφαλιστική τους κάλυψη για ασθένεια ή ατύχημα κατά την διάρκεια του ταξιδιού η οποία είναι προαιρετική.

Μπορώ να κλείσω μία εκδρομή για λογαριασμό τρίτου?

Μπορείτε να κλείσετε μία εκδρομή για λογαριασμού κάποιου δικού σας ανθρώπου, απλά δώστε τα στοιχεία κράτησης και πληρωμής αυτού του ανθρώπου.

Πως μπορώ να κάνω ομαδική κράτηση για εκδρομή?

Μπορείτε να κάνετε ομαδική κράτηση επικοινωνώντας μαζί μας μέσου της φόρμας επικοινωνίας ή στα τηλέφωνα: +30 23510 21888, 23510 39570, email: info@velonisholidays.gr

Υπάρχουν εκπτώσεις για ομαδική κράτηση?

Αναλόγως την εκδρομή και των αριθμό των ατόμων, άλλα τις περισσότερες φορές μπορεί να γίνει έκπτωση για ομαδική κράτηση εκδρομής. Επικοινωνήστε μαζί μας και εμείς θα σας δώσουμε την καλύτερη προσφορά.

Πως μπορώ να εκτυπώσω την απόδειξη της εκδρομής?

Θα παραλάβετε την απόδειξη της εκδρομής επισυναπτόμενη σε email ώστε να μπορέσετε να την εκτυπώσετε από το σπίτι σας. Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να βρείτε το email ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Δεν σας καλύψαμε? επιλέξτε έναν από τους παρακάτω τρόπους για περισσότερες πληροφορίες